Sider

søndag 4. mars 2012

Nølende tilbake på syrommet......

Etter flere mislykkede prosjekter, halsbetennelse, dårlig humør og synkende selvtillit...har jeg gjort et nytt forsøk på syrommet.
Jeg har lenge hatt planer om å sy meg en PC-veske.....stoff og glidelås har jeg kjøpt for en stund siden. Det var ikke et enkelt prosjekt, og jeg sydde etter eget hode. Jeg trenger tydeligvis mer sy-erfaring, for et par dobbetlsømmer var ikke til å unngå.


Stoffet er jo herlig da......
(snart sommer)



God plass til både pc og tilhørende ledninger.


Glidelåsen kan åpnes i begge ender og veska kan nesten brettes helt ut.
Praktisk :)

Ganske fornøyd med egen innsats i dag. Og Pc'en har fått sitt eget hjem.
(......og kanskje jeg er litt flink likevel....:))

2 kommentarer:

  1. Det går opp og ned her i verden, men jeg synes ikke du skal være misfornøyd med PC-veska di. Vi lærer noe nytt hele tida mens vi holder på. Alltid kjekt å se at øving gjør mester. Lykke til, og ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med premie;) Fant deg gjennom "Litt om livet og masse om quilting". Du har mye fint her;) Håper du er frisk igjen nå;)

    SvarSlett