Sider

lørdag 3. mars 2012

Aaarrgh....mislykket igjen

Jeg er i ferd med å gi opp.......alt jeg lager for tiden blir bare mislykket. Jeg forsøkte å lage en "altmuligoppbevaringskurv", og trodde det var en god ide å forsterke en heklet kurv med stoff, sånn at den skulle holde formen bedre. Har brukt masse tid på å finne stoff som passer med garnet, jeg har quiltet og sydd, til slutt skulle jeg sette på en kant på toppen, men da var alt blitt så tykt, og jeg var så lei at jeg bare sydde uten å tenke meg skikkelig om. Resultatet ser dere her.


Den ser kanskje ikke så ille ut på avstand....


.....men den heklede innsiden ble større enn utsiden, og bulket seg i bunnen


.....sømmen er jo helt skjev......

Og når jeg tenker med om så liker jeg ikke stoffet heller, og det jeg trodde var garn med en fin lime-farge, viste seg å være ganske "skitten" når den ble heklet.

I tillegg har jeg forsøkt å lage en sminkepung, som også ble mislykket. Den ble helt skjev og rar......og altfor liten igrunnen.....


På bloggrundene mine synes jeg alle andre er så mye flinkere enn meg. Jeg tror kanskje jeg gjør alt mye mer komplisert enn jeg burde, at jeg er litt for perfeksjonistisk og at jeg ser feil der hvor ingen andre ser feil. Jeg kan vel kanskje skylde på halsbetennelse også......og at humøret ikke er så bra for tiden....Kanskje best å pause litt fra disse mislykkede prosjektene (jeg har fler som jeg ikke viser her også), og gå tilbake til strikkingen igjen.....DET er iallefall noe jeg er god til.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar