Sider

søndag 14. april 2013

Start på et veggteppe

Jeg føler meg fortsat som en nybegynner når det gjelder quilt, lapper og applikasjon, så det er mulig jeg har tatt meg "vann over hodet" med dette prosjektet.
Jeg liker godt veggheng med budskap, og da jeg så dette mønsteret måtte jeg bare ha det.


Mønsteret passer meg godt, da det har mindre deler som skal syes sammen til slutt. Det er masse applikasjon, endel lapper og frihåndsquilting til slutt. Det er frihåndsquiltingen jeg er aller mest bekymret for .....
 
De første to bitene er ferdig og jeg er vedlig fornøyd så langt.
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Du er tøff som begynner på et slikt prosjekt, men det blir kjempefint, og du får det helt sikkert til! Veldig koselig med slike budskap. Frihåndsquiltingen krever litt øving, men du så gøy det er:) Du får det til:) Fin søndag til deg.

    SvarSlett
  2. Flott arbeid å starte opp med. ellers ser jeg at du lager masse flott.
    Klem

    SvarSlett
  3. La meg til som følger her jeg.
    Klem

    SvarSlett