Sider

søndag 2. oktober 2011

Applikasjon

Jeg holder fortsatt på med å lære meg alt den nye symaskinen min kan gjøre, og nå har jeg forsøkt meg på applikasjonssømmer. Jeg er også opptatt av gjenbruk, og nå er det gamle barneklær som skal få et nytt liv. Jeg har klippet hjerter av endel rosa stoffer og sydd dem sammen oppå hverandre.


Et gammelt dynetrekk er brukt som underlag. Det jeg oppdaget er at det er viktig å ha forskjellig størrelse /form på det man skal applikere. Dette er sikkert en nybegynnerfeil, men neste gang skal jeg passe på å ha større forskjell på det jeg skal sy sammen.


Men jeg skulle jo først og fremst teste ut de nye applikasjonssømmene, så jeg er jo igunnen fornøyd med dette resultatet.

Vet ikke helt hva dette skal brukes til, men det blir kanskje til pynt på et klesplagg....eller kanskje en sminkepung?

2 kommentarer:

  1. Så fine de ble da:)Ha en flott søndag:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Du har vunnet 2. premien i giborten min!
    Send meg adressen din så får du snart pakke i posten :)

    SvarSlett