Sider

søndag 11. september 2011

Mobilvesker med navn

For en tid tilbake laget jeg mobilvesker av en kassert dongeribukse som var blitt for slitt og for liten for min sønn. Jeg klippet av beina og sydde to mobilvesker av dem, resten av buksa har jeg andre planer for (kanskje en veske).
Mobilvesker som skal være til gutter må jo ikke være fulle av pynt og stæsj, men de er jo litt kjedelige uten noe som helst på. Så jeg fant ut at jeg skulle prøve å sy navn på dem.


Jeg har ikke "fri-hånds-sydd" slik på maskin før, men det var igrunnen overraskende enkelt. Og gutta er fornøyd...:)


Nå har jeg registrert meg på <a href="http://bloggurat.net/minblogg/registrere/6a31daba316877838b267a0005422269dd30d2fe%22%3EBloggurat%3C/a>.

1 kommentar:

  1. De ble kjempefine:) Og ola-stoff er jo solid og slitesterkt og:)Sydde ei belteveske til mannen for ei tid tilbake i ola-stoff.Ei til å ha verktøy i. Han har slitt ut mange sånne kjøpte.Men denne er fortsatt like hel:)) Ha en fin søndag:))

    SvarSlett