Sider

mandag 11. juni 2012

Kan glade farger hjelpe mot triste tanker ?

Det er ikke alltid det går som man vil her i verden, og depressive tanker fester seg lett i hodet og gjør at man bare ser alt det negative i livet, og ikke det som er bra. Hverdagen preges av oppvask, skittentøy, plikter og krav, og man finner lite å glede seg til. Energi er mangelvare og det eneste man vil gjøre er å sove.....

Jeg forsøker å gjøre ting som er bra for meg, trene litt, gå en tur i solen, være sammen med barna, og det hjelper jo litt da.....

Når det gjelder håndarbeid, har det vært lite den siste tiden. Har jo alltid et strikketøy, strikker endel til Fårefestivalen på Gol i september. Håper på bra salg der.

Glade farger er bra for meg, og sminkepunger begynner jeg å få taket på. Dette glade stoffet har jeg funnet på Panduro . Det er litt "Ed Hardy" inspirert, og igrunnen ganske stilig.




  

1 kommentar:

  1. Er helt overbevist om at farger gjør noe med oss - både positivt og negativt. Får mye glede av både turer ut og samvær med andre men en tur på syrommet og "kose" litt med stoffene mine og finne noe morsomt å sy i knallfarger gjør alltid underverker ;o) Jeg har funnet ut at jeg aldri tenker negative tanker når jeg setter meg til symaskinen. Stoffet med "munnene" på var kjempelekkert ;0) Lykke til med syprosjekter og god sommer !

    SvarSlett