Sider

lørdag 7. januar 2012

Tovete votter

Jeg har strikket og tovet to par lilla votter. Har tidligere ikke fått til dette med toving, og har mange mislykkede forsøk bak meg. Nå tror jeg at jeg begynner å få det til, for disse vottene ble da ganske fine.


På det minste paret heklet jeg et hjerte og sydde på før tovingen. Det ble litt mindre hjerteformet enn jeg hadde håpet, men det ble da ganske bra likevel.


På de store paret strikket jeg hjertene før jeg tovet dem i maskinen. Ble mer fornøyd med disse hjertene.

Jeg har fått tilbake litt av tove-lysten nå, og har et par til på pinner.

1 kommentar:

  1. Prøving og feiling er den beste måten å lære på. Det er bare om å gjøre å ikke gi opp! :-)

    De største vottene ble jo veldig fine!

    Lykke til videre med tovingen!

    SvarSlett