Sider

lørdag 9. juli 2011

Tovet veske

Jeg har ikke tovet så mye, men hadde lyst til å forsøke meg på en veske. Har tidligere bare tovet et par vinhøner, så dette ble et eksperiment for min del.
Brukte Østlandsgarn, la opp 40 masker og strikket en bit jeg trodde ville bli stor nok. Strikket også noen rosa biter av restegarn, som jeg tenkte å bruke til pynt.
Denne veska ble jeg ganske fornøyd med, men neste gang skal jeg strikke pynten ferdig i den fasong jeg vil ha den før jeg tover. Det ble litt vanskelig å få hjertene pene, men resultatet ble da ikke så værst.

5 kommentarer:

  1. så søt den ble! Pinnekroken har vesker som utfordring nå så da kan du jo hive deg på den i samme slengen ;)
    Takk for at du er med på gi-borten i bloggen min :)

    SvarSlett
  2. Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

    Utrolig søt veske du har laget! :)

    Hilsen Jane Brit
    - Pinnekroken -

    SvarSlett
  3. Så fin veske :)

    La meg til som følger jeg, fortsatt god sommer:)

    SvarSlett
  4. Så søt hjerte veske :D
    Lykke til med utfrodringen !

    SvarSlett